• Grupy wiekowe: 4-6 lat i 7-9 lat
  • Wielkość grupy: 6 osób
  • Godziny zajęć:
    Grupa 4-6 lat – Pn. i Wt. godz.: 17:00 – 17:45
    Grupa 7-9 lat – Pn. i Wt. godz.: 18:00 – 18:45
  • Czas trwania zajęć: 45 minut

TUS

Trening umiejętności społecznych ma na celu nauczyć jego uczestników m.in. tego, jak reagować na swoje emocje, jak komunikować się z innymi ludźmi czy jak współpracować w grupie.

Zajęcia skierowane są dla dzieci, które przejawiają trudności w funkcjonowaniu społecznym w wieku przedszkolnym i szkolnym. Najczęściej treningi skierowane są dla dzieci z nadpobudliwością ruchową, trudnościami emocjonalnymi, dzieci nieśmiałych, przejawiających trudności w kontaktach z rówieśnikami, adaptacją w nowych sytuacjach czy popadające w konflikty.

Główne umiejętności, jakie nabywają dzieci podczas zajęć to:
– trening umiejętności komunikacyjnych
– metody radzenia sobie z emocjami
– nauka umiejętności współpracy oraz rozwiązywania konfliktów w grupie
– wzmocnienie pewności siebie
– nawiązywanie pozytywnych relacji z rówieśnikami
– nauka radzenia sobie ze stresem, z porażkami
– nauka przestrzegania zasad.

Umiejętności społeczne mają ogromny wpływ na nasze funkcjonowanie i komfort życia.

Osoby posiadające wyższy poziom kompetencji społecznych lepiej radzą sobie w nowych sytuacjach, łatwiej nawiązują trwałe znajomości, lepiej radzą sobie z napięciami i konfliktami.

Dlatego tak ważny jest trening tych umiejętności dla dzieci, które przejawiają trudności w tych obszarach.

Poprzez zabawę, ćwiczenia i warsztaty Wasze dzieci nauczą się m. in. akceptować siebie, radzić sobie z własnymi emocjami oraz funkcjonować w grupie.

  • Grupy wiekowe: 4-6 lat i 7-9 lat
  • Wielkość grupy: 6 osób
  • Godziny zajęć:
    Grupa 4-6 lat – Pn. i Wt. godz.: 17:00 – 17:45
    Grupa 7-9 lat – Pn. i Wt. godz.: 18:00 – 18:45
  • Czas trwania zajęć: 45 minut
Ekspert

Grupę prowadzi...

Kasia regularnie pogłębia swoją wiedzę biorąc udział w szkoleniach specjalistycznych np. w zakresie wczesnego rozpoznawania zaburzeń i pracy z dzieckiem z nieprawidłowym napięciem mięśniowym; stymulacji mechanizmów lewopółkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu.

Swoje doświadczenie wykorzystuje w pracy z dziećmi ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi.

Cierpliwość, szacunek do drugiego człowieka, pogodne i spokojne usposobienie to cechy dzięki, którym Kasia z łatwością nawiązuje kontakt z dziećmi. Praca z człowiekiem zawsze zaczyna się od budowania relacji, co jest połową sukcesu terapii.

Ponadto:
➡️ instruktorka snowboardu 🏂,
➡️ miłośniczka Włoch 🇮🇹,
➡️ dobrej kuchni🍜,
➡️ rysunku 👩‍🎨 oraz podróży ✈️.

Image
Kasia Kasperek
Terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny i terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych.